Garantujeme Vám
Naše garance
Spokojenost našich klientů je pro nás velmi důležitá.
Z toho důvodu se maximálně snažíme:
- aby jste odpověď na Vaši objednávku dostali co nejrychleji (obvykle v pracovních dnech do 3 hodin, ale odpovídáme i o víkendu).
- nabízet pouze ubytovací zařízení, které jsou prověřeny.
Každý náš klient obdrží po pobytu hodnotící dotazník a ubytovací zařízení, v němž klienti nejsou spokojeni vyřazujeme z nabídky. Momentálně už máme zveřejněných téměř 1000 hodnocení od našich klientů!
- abyste platili nejnižší možnou cenu za svou dovolenou.
Zakoupili jste přes náš portál pobyt a našli jste stejný pobyt za nižší cenu ve stejném ubytovacím zařízení? Napište nám a rozdíl Vám vrátíme!
Podmínky pro garanci ceny:
- Jedná se o stejné zařízení, stejnou kategorii pokoje, stejný balíček služeb.
- Cena platí ve stejném termínu.
- Garance se nevztahuje se speciální slevy poskytovány pouze vybrané kategorii klientů (různé slevové karty, poukazy slevových portálů, dotované pobyty pro seniory, skupinové pobyty apod.).
- Porovnávání cena musí být oficiálně zveřejněna a je možné ubytování za tuto cenu objednat.
- Nižší cenu jste našli a nahlásili nejpozději 3 dnů po potvrzení naší nabídky.